Bik Bok vil inspirere kvinner
- «Female empowerment» er vårt DNA. Vår visjon handler like mye om kvinnen vi kler, som selve klærne. Med her[self] ønsker vi å hylle og inspirere kvinner til å tro på seg selv – for bak hver suksessfull kvinne står hun selv, sier Lina Tellström, markedssjef i Bik Bok.
Bik Boks kolleksjon her[self] ønsker å inspirere kvinner til å ta eierskap til egen suksess. Gjennom her[self] vil Bik Bok også belyse flere aspekter av kvinners liv; interesser, karriere, drømmer, motivasjon, inspirasjon, stil, skjønnhet, standpunkt og vennskap. Neste del av initiativet lanseres i forbindelse med kvinnedagen.
Suksess kan bety så mangt – både små og store ting. Det er viktig å heie på seg selv for den man er, uavhengig av hva man har oppnådd. Vi ønsker å formidle styrke og egenverdi, at det er rom for alt og alle, sier Tellstrøm i en pressemelding.
Bik Bok har samarbeidet med en rekke inspirerende kvinner – alle unike på hver sin måte. Gjennom samarbeidet deler de sine historier og tanker om hva suksess betyr for dem.
I forbindelse med samarbeidet vil det lanseres en her[self] t-shirt. Medvirkende i kampanjen: (NO) Siri Lehland, Sunniva Lia, Lejla Gashi, Elnaz Gargari, Mahtab Gargari, (SE) Imane Asry, Ella Rappich, Alexia Mäntylä og Sini Savolainen.