God stemning under åpningen av butikken i Oslo
Lyse og delikate lokaler

David Wellington åpnet i Oslo

Klokkemerket Daniel Wellington er en svensk suksesshistorie som har tatt verden med storm. Sist uke åpnet de egen butikk på Karl Johan i Oslo.

Publisert

Det svenske klokkemerket har hatt en strålende utvikling. I sin seneste kampanje bruker de selveste Kendal Jenner som kampanjemodell.

- Vi er stolte over vår nye butikk på Karl Johan i Oslo og ser fram mot vår videre etablering og utvikling av Daniel Wellington på det norske markedet. Butikken er vår første i Norge og gir oss en mulighet til å møte eksisterende og nye kunder i et personlig og unikt miljø. Vi lanserte nylig en ny klokke, Classic Petite, sammen med Kendall Jenner, noe gjør timingen av butikkåpningen ideell, sier Ola Melin, PR Manager hos Daniel Wellington.

David Wellington har fått en god start i Norge. Merket ligger i prisklassen fra i underkant av 1000 til vel 2000 kroner, og selges i både urmaker- gullsmed- og motebutikker.

Stort potensial

Som et stadig viktigere og trendy motetilbehør har klokker et stort mersalgspotensial i motebutikker. Noe som bekreftes av Hege Norberg, eier og Sales Manager i Norberg-Hansen Agenturer,som er agent for David Wellington i Norge:

- Klokker representerer en beskjeden startinvestering for butikken og tar svært liten plass i forhold til det totale butikkarealet. For dem som ser potensialet og satser fullt ut på salget, ligger det store muligheter, sier hun.

Powered by Labrador CMS