Teamet i Kompagniet Norge Import: Jan Erik Joakimsen, Anna Monsen, Kari Snøan Moum, Trine Hvam og Kristine Haugen

- Store størrelser er god butikk!

- Mange butikker har et stort vekstpotensial i store størrelser.

Publisert

Det sier teamet bak Kompagniet Norge Import, som selger merkene Zhenzi og Ze Ze, som begge har et stort spenn i sine størrelser; Zhenzi fra 42 til 56, Ze Ze fra 34 til 48.

Salgsteamet består av Daglig leder Jan Erik Joachimsen, Anna Monsen, Kari Snøen Moan og Trine Hvam, med Kristine Haugen på kundeservice og back office.

- Vi ønsker å jobbe mot alle myter og negative forestillinger rundt ordet «stormote». Vi selger klær til normale mennesker, med ulike størrelse og fasonger. Mens 36 og 38 var de mest solgte størrelsene for noen år siden, er 40/42 de mest solgte i dag, sier de.

Ze Ze

- Store størrelser handler slett ikke om bare å gjøre plaggene større. Her er det helt avgjørende å ha ekspertise på materialvalg og konstruksjon, slik at man kan tilby trendy klær med høy grad av komfort og god passform, slik at alle føler seg velkledd, uansett størrelse og fasong. Her har både Zhenzi og ZE Ze ekspertise og lang erfaring som gjør at klærne har god passform uansett om det er størrelse 36 eller 52. Begge er motemerker som følger trendene, slik at de tilbyr de samme type klær til samme pris, uansett størrelse.

Både Zhenzi og Ze Ze har seks kolleksjoner i året, med ekspresskolleksjoner i tillegg. Zhenzi har i tillegg lansert en linje med badetøy og en med sportstøy.

- De har i tillegg en rekke andre fordeler som gjør dem attraktive for butikkene: Fri inndeling, lave priser og gode kalkyler, gode betalingsbetingelser og fri frakt i tillegg til høy kvalitet, trendy kolleksjoner og stort utvalg. Dette har bidratt til at begge merkene har hatt en fin økning. Og det er selvsagt svært gledelig at vi stadig får tilbakemeldinger om at vi er blant de leverandørene som gir kundene høyest bruttofortjeneste, sier Jan Erik Joachimsen.

Kompagniet Norge Import har showrom på tredje plan i Norwegian Fashion Center og selger i tillegg barnemerket Kids Up 2 – 10 år og Kids Up baby, og ungdomsmerket D-Xel for aldersgruppen 8 til 16 år.

Zhenzi
Powered by Labrador CMS