God start for Lounge Nine, konstaterer Therese Aasland

God start for Lounge Nine

DK Companys nye merke Lounge Nine ble tatt godt i mot under lanseringen på CIFF i København og under innkjøpsuken i Oslo.

Publisert

- Merket har fått meget god respons hos innkjøperne. Både i motebutikker og livsstilsbutikker, sier Therese Aasland, som er ansvarlig for salget i Norge. Hun presenterer Lounge Nine sammen med Cream.

- To helt forskjellige merker, som ikke konkurrerer med hverandre på noen måte, slår hun fast.

Lounge Nine er produsert av bæredyktige kvaliteter, med duse, nøytrale farger som beige og bruntoner, pluss en sesongfarge. For høsten er det rosa, for våren 2020 er det gult som gjelder.

- Lounge Nine er et allsidig merke som kan brukes i mange sammenhenger. Her kan man mixe og matche slik at man ikke bare har myke, behagelige plagg til hjemmekos, men også til fest, sier Therese, og understreker det store størrelsesregisteret; fra XS til XXL.

Powered by Labrador CMS