Teamet bak IntexSkandia

Godt jubileumsår for IntexSklandia

2019 var et ekstraordinært år for IntexSkandia, som kunne feire 30 år som leverandør av småvarer til det norske markedet.

Publisert

Vi gleder oss til et nytt år med nye muligheter og nye mål, sier daglig leder og eier av IntexSkandia, Erik Christoffersen. - Med fem selgere på veien hver dag tar vi pulsen på markedet og merker selvfølgelig at detaljmarkedet er svært krevende for mange, legger han til..

- Blant annet har en utfordrende valuta-situasjon gjort det ekstra vanskelig, men IntexSkandia ser tilbake på 2019 som et bra år takket være gode kunder og en stor innsats av alle i teamet. Det at vi er norske og opererer kun i det norske markedet betyr at vi konsentrerer oss om at kundene våre skal ha forutsigbarhet i både vareflyt og pris.

Erik Christoffersen

God B2B-løsning

- Detaljhandelen er i evig forandring, og vår ekstra satsing på IT de siste årene, og spesielt vår brukervennlige B2B løsning som fokuserer på kundens behov, har gitt målbare resultater. Vi ønsker ikke å konkurrere med våre kunder, men har i stedet satset på en løsning som styrker butikkenes muligheter og posisjon mot forbrukene. Vi kombinerer dette med å ta risiko for kunden og ligger hele tiden inne med riktige varer på lager, som er viktig i dagens konkurransesituasjon.

Distributør for Decoy

- IntexSkandia ble i august 2019 distributører for det danske damestrømpemerket Decoy, som er eid av danske JBS. Etter en fantastisk start med Decoy blir samarbeidet utvidet fra Januar 2020. Vi gleder oss stort til å presentere kundene for dette på Norwegian Fashion Center 1.-7. februar og selvfølgelig til å vise nyheter for vår -20 og høst- 20 på skjerf, slips, luer og hansker, sier Christoffersen.

Powered by Labrador CMS