Remi Mikkelsen mener NA-KD har stort potensial i Norge

NA-KD hos New Agency

NA-KD er et nytt merke hos New Agency. Skapt av gründeren bak Nelly.com, svenske Jarno Vanhatapio, og et av de raskest voksende merkene i Europa.

Publisert

Veksten har kommet hovedsakelig på nett, men nå er NA-KD i gang med å bygge opp et internasjonalt engrossalg. Etter et litt tilfeldig, impulsivt og kjapt møte mellom den svenske gründeren og Remi Mikkelsen i New Agency var avtalen om agenturet for Norge i boks. Og Remi er (som vanlig) heftig og begeistret:

- Vi fant tonen umiddelbart, og NA-KD er et merke med et utrolig stort potensial i Norge. Det er et rendyrket influencer -merke som har hatt en fantastisk vekst. Fra start i desember 2015 til en omsetning på 200 millioner dollar i 2018, med salg i 180 land. Merket er rettet mot generasjon X og Y, og en viktig årsak til den raske veksten er et stort antall kolleksjonssamarbeid med influencere: Hittil er det gjennomført 200.000 colabs, og det er halvannen million som følger merket på Instagram. Det har alt – klær, vesker, sko og accessoirer med mange ulike styler, fra street til det mer romantiske og klassiske. To tredeler av dagens kunder er mellom 15 og 35 år, men store deler av kolleksjonen appellerer også til en litt eldre målgruppe. Og en meget viktig grunn til at de har truffet så godt er lave priser og svært kort vei fra design til ferdige produkter. Her går det kjapt unna, sier Mikkelsen.

New Agency har showrom i Schweigaards gate i Oslo og har fra før merkene Moss Copenhagen, Hollies, Norr og Nunoo.

Powered by Labrador CMS