- Vil gjøre det enklere for butikkene å tjene penger

- B-Jeans by Bessie vil gjøre det enklere for butikkene å tjene penger, sier Kasper Bo Petersen, som legger stadig større vekt på å skape nære relasjoner og tett samarbeid mellom leverandør og kunde.

Publisert

Den danske buksespesialisten har gjort omfattende oppgraderinger på sin B2B-løsning for å gjøre det enklere og mer lønnsomt for kundene å kjøpe inn, og få levert riktige varer til rett tid.

- Det er viktig at det er enkelt for butikkene å kunne supplere varer og samtidig ha oversikt over hva deres leverandør har på lager i samme kategori, sier Petersen, og fortsetter: - Samarbeidet mellom butikken og leverandøren skal være nært og oversiktlig. B-jeans by Bessie har gitt sin B2B-side en make over slik at det er enklere for butikkene å logge seg inn og bestille akkurat den størrelse, lengde og farge som forbrukeren etterspør. Samt å se hvilke versjoner som er på lager. På den måten trenger aldri butikken å si nei til et salg fordi de mangler en størrelse i butikken, og det er enklere å få ekstra salg fordi de har oversikt over hva de kan tilby forbrukeren.

Petersen er godt fornøyd med å få Åge Einar Norem med på laget som salgsansvarlig for Norge: - Han er en erfaren mann som kjenner markedet svært godt, han jobber hardt og har et godt forhold til kundene, sier han.

Åge Norem er godt i gang som Bessies mann i Norge. Denne uka er han på minimesse i Bergen, Trondheim og Tromsø

- Norem gleder seg over å være i gang: - Bessie er et flott firma og B-Jeans by Bessie er et fantastisk merke som det blir fint å jobbe med, sier han.

- Buksene fra Bessie er godt kjent, og har mange gode, trofaste kunder i Norge. Jeg kjenner de aller fleste av dem fra før, og de kjenner meg, så dette blir bra, sier Norem. Han vil jobbe med å utvikle merket hos eksisterende kunder, og utvikle merkets B2B-løsning, samtidig som han selvsagt er på jakt etter nye kunder.

Powered by Labrador CMS