Match garanterer komplimenter
Match har lansert komplimentsgaranti, og garanterer pengene tilbake om kunden ikke får kompliment for plagget.
Foto: Match
Garantien gjelder utvalgte varer for både han og henne - markedsføringsprodukter som Match er sikre på at vil høste komplimenter.
– Det er ikke hva som helst som får denne garantien – det er plagg som er godt synlige, og som vi tror vil slå an, sier markedssjef Maria Willumsen i Match.
Garantien må ikke sees på som en kampanje, påpeker hun; dette er noe Match vil fortsette med:
– Vi har jobbet mye med konseptet vårt den siste tiden, fått nye designere og egne kolleksjoner. Med denne garantien fornyer vi oss ytterligere, og kan tilby en trygghet og service utover det vanlige, sier Willumsen.
– Det blir en helhetlig handleopplevelse, og vi viser at vi tar kunden på alvor, understreker hun.
Hvor mye penger som vil gå ut av kassa med den nye garantien, har hun ikke noe anslag på.
– Vi har jo stor tro på de plaggene som får garantien, så det gjenstår å se. Samtidig som den er reel, er den også en glimt-i-øyet-garanti. Mye at hensikten er å øke bevisstheten omkring både det å gi og motta komplimenter – Noe vi godt kan bli flinkere til her til lands, og kanskje kan dette bidra, sier Willumsen.