Ny-lansering for Van Gils i Norge

Fra 1. januar har Morten Kvale etablert agenturet Fashion Agency AS, som er ny agent for det hollandske herremotemerket Van Gils, som gjør sitt inntog i den norske motebransjen i løpet av året.

Publisert

Morten Kvale har lang erfaring og et godt kjennskap til bransjen, og ser nå frem til å bygge opp Van Gils i det norske markedet. Van Gils ny-lansering vil skje fra deres showroom på Bella Center i København under messen CIFF AW20, 29. – 31. februar.

Van Gils ble grunnlagt i Holland i 1948 og er et internasjonalt herremotemerke med skreddertradisjoner i premium-segmentet.

Merket bygger på gode skreddertradisjoner og har et velrennomert rykte om sin høye kvalitet og innovative design. I dag tilbys et bredt sortiment av herremote og Van Gils arbeider med en tydelig målsetting om å tilby tidløse, klassiske plagg med høy kvalitet og gode passformer.

«Green Stitch – the Sustainable Collection» er en kolleksjonslinje<br />der det fokuseres på gjenbruk, miljøvennlig produksjon og bærekraft.
«Green Stitch – the Sustainable Collection» er en kolleksjonslinje
der det fokuseres på gjenbruk, miljøvennlig produksjon og bærekraft.

«Green Stitch – the Sustainable Collection» er en kolleksjonslinje der det fokuseres på gjenbruk, miljøvennlig produksjon og bærekraft.

Med en forsterket organisasjon og en positiv utvikling de siste fire årene internasjonalt, har motehuset i Breda aldri vært sterkere, med ny etablering i både Scandinavia og flere europeiske land.

- 2020 blir et spennende år for Van Gils, og jeg ser frem til å representere et varemerke med gode tradisjoner. Det er i en positiv utvikling og har tydelige målsettinger, samtidig som det også fokuseres på miljø og bærekraft, avslutter Morten Kvale. (Pressemelding)