120 kunder på halvannet år
Til messa i august satset hun skikkelig, med nytt, stort showrom i Moteforum og med Mari Hilde Christoffersen som ny medarbeider. En satsing som har gått meget bra for Guro Holsve i Seasons AS.
- Vi har hatt en svært god start med danske Leveté Room, med 120 nye kunder på halvannet år. Det er flere årsaker bak suksessen: Moteriktige, aktuelle og trendy kolleksjoner for motebevisste kvinner. Høy kvalitet til svært konkurransedyktige priser, med gode kalkyler og produkter som fungerer godt i butikk, med godt gjennomsalg. Og ikke minst en solid, profesjonell organisasjon bak, som gjør at alt rundt produksjon, levering og supplering fungerer knirkefritt og som gjør dem til gode, pålitelige og langsiktige samarbeidspartnere, både for oss og kundene våre. Vi har fått en meget god distribusjon i løpet av bare halvannet år, og vi jobber videre mot målet vårt på 170 kunder, sier Guro Holsve.
I tillegg har hun det svenske veskemerket Daniel Silfen og sko fra Philip Hog. Philip Hog er sneakers i høy kvalitet. Designeren Philip Høglund kommer fra en familie som har designet og produsert sko i årtier og har funnet et kvalitetsnivå og en avslappet stil som fenger svært mange. Daniel Silfen er et veskemerke som retter seg mot yngre, motebevisste kvinner. Veskene er trendy, av høy kvalitet til gode priser, og blir godt profilert i blogger og sosiale medier.
- Nå har vi tre merker s om fungerer svært godt sammen, og Mari og jeg har hovedansvar for hvert vårt merke og tar det tredje sammen. Noe som fungerer fint. Det gjelder å ha fokus og vite hva man skal satse på, ikke drive med litt av hvert. Den eneste gangen det fungerer, er til tapas!