kart_paris_liggende.jpg

Nytt og bedre i Paris

Med over 65.000 besøkende på WHO`s NEXT og Pret-a-Porter Paris i januar ble grunnlaget lagt for en ny bransjemesse.  For å gjøre det lettere for kjøperne å finne frem i hallene, ble den generelle layouten for messene reorganisert.

Publisert

Forandringene gjelder først og fremst MR BROWN, som flyttes til Hall 7, men omfatter også det generelle tilbudet av acessoarer: PREMIERE CLASSE, MESS AROUND og LE CUBE. Disse tre sektorene blir samlet i Hall 3.

Fame – 200 merkerDesignermerkene innen dameklær, blir samlet i Hall 4. I selve hjertet av hallen, FAME ATELIER, presenteres 15 designere, som viser aktuelle markedstrender og uvanlige og originale produkter.

Private- 600 merkerDagsaktuelle og etablerte merker av dameklær blir presentert i Hall 7.1 og 7.2. Hall 7.1 omfatter også en avdeling for selskapsklær.

Mr. Brown – 300 merkerUrban mote og herreklær klatrer høyt og overtar Hall 7.3, et område fylt av lys, takket være flere nivåer og en strålende utsikt over Paris. I tråd med feststemningen på messen, går WHO’S NEXT catwalk show av stabelen midt i hallen.

Premier Classe - 600 merkerEt ultra-kreativt og eksklusivt område er reservert for designere av aksessoarer i sentrum av hallen. Det reflekterer mer enn noen gang de høye utvalgskriteriene for PREMIER CLASSE.

Mess around – 200 merkerMESS AROUND tilbudet er forandret og tilpasset tilbudene i PREMIER CLASSE og LE CUBE. Alt er nå samlet i Hall 3. MESS AROUND presenterer ledende og toneangivende skokolleksjoner, med vekt på dagligdagse tilbud for kvinner, menn og barn.

Le Cube - 100 merkerI januar innviet WHO`S NEXT/Pret-a-Porter Paris denne merkevaresektoren for skinnprodukter og reiseffekter. Forhandlere satte stor pris på å finne et solid tilbud av skinn- og lærprodukter, kofferter, reisebager og lignende i Porte de Versailles.

KONTAKT

P.b. 130, N-2261 Kirkenær
469 41 000 redaksjonen@tekstilforum.no

Redaktør:
Georg Mathisen
90 93 28 97