Bread & Butter blir kulturfestival

Bread & Butter By Zalando fortsetter, denne gang som kulturfestival, med klær, musikk og mat.

Publisert

Zalando har endret Bread & Butter fra å være en fagmesse til å være et forbrukerevent som skal bringe musikk- og moteinteresserte sammen med relevante, internasjonale motemnerker.

Under mottoet «Bold» oppfordres deltakerne i årets event å være modige når det gjelder musikk, mote og mat. Messen arrangeres 1. til 3. september i Arena Berlin.

Bread & Butter samler i år en rekke av de beste aktører innen mote og musikk, skriver Zalando i en pressemelding.

Adidas, Converse, Fila, Nike, Levi’s, Jil Sander Navy og Topshop er blant utstillerne. Det blir en rekke arrangementer som skal gjøre at utstillere og besøkende kommer tett på hverandre: Moteshow, workshops, en «se now, buy now»-service, møte med internasjonale størrelser som Dame Vivienne Westwood og akitivist og modell Adwoa Aboah, og mye mer. Det er laget et interaktivt område for moteshow. Her blir det blant annet show med Adidas, Hugo, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman og Zalando.

Powered by Labrador CMS