Ny Bread & Butter i september

Etter at Zalando kjøpte messen Bread & Butter i Berlin ble den åpnet for vanlige forbrukere. Den første utgaven av «nye» Bread & Butter i fjor var en suksess. 1. til 3. september i år arrangeres Bread & Butter på nytt.

Publisert

- I fjor startet vi et banebrytende og viktig kapittel i Zalandos og Bread & Butters historie. Vi samlet mer enn 20 000 personer i løpet av festivalens tre dager, og spredte eventets innhold til 15 land gjennom våre digitale kanaler. Med vårt nye motto BOLD, vill vi ta Bread & Butter til et nytt nivå. Vårt mål er å vise alt moteverden har å tilby, og ved å benytte livesendinger og teknologi kunne etablere dette som et møtepunkt for alle moteinteresserte i Europa, sier Kenneth Melchior, Nordensjef i Zalando.

- Etter den vellykkede debuten av Bread & Butter by Zalando i fjor kan vi nå bekrefte at den andre utgaven arrangeres i Berlin 1. til 3. september i år. I mange tiår har moteindustrien vært en lukket sirkel, bare for bransjen. Vi vil åpne dette miljøet for forbrukere som er interessert i mote og livsstil. Ved å gi forbrukerne tilgang til moteverden får de en mulighet til å interagere direkte med sine favorittmerker. Mens merkene på sine side får en plattform hvor de kan møte sine kunder, sier Corporate Communications Manager Nordics, Sigrid Dalberg-Krajewski
Hun kan presentere følgende nyheter:

Bread & Butter samler de hotteste og største motemerkene i Europa for å markere høstsesongen og vise fram de siste trendene innen mote, musikk og mat.

Årets motto er BOLD (til forskjell fra fjorårets NOW). Zalando skal markere den nye høstsesongen med varemerkepartnere og forbrukere for å løfte fram nye trender innen mote, musikk og livsstil

BOLD er en hyllest til mot, karakter og individualitet. BOLD avviser tanken om at moten sier til mennesker hva som er eller ikke er. I stedet vil vi løfte fram styrken i det å gå sin egen vei og være den du vil være.

De første bekreftede partnerne er Adidas, Alpha Industries, Converse, Lee, Reebok og VANS.