Lisbeth Larsen på scenen i Norwegian Fashion Center på åpningsdagen 2. februar.

Bredt faglig program på Fornebu

Effektiv handel og mye faglig påfyll. Det er stikkord for Norwegian Fashion Week på Fornebu. – Vi toner ned party og show og bruker i stedet ressurser på å presentere et godt faglig program med profesjonelle foredragsholdere, sier daglig leder Jannike Moe.

Publisert

- Det viktigste er selvsagt å legge til rette for at gjestene våre får gjort unna et hektisk program og får gjennomført sine innkjøp på en god måte. Men det er også viktig for oss å sørge for å skape en hyggelig ramme med muligheter til å koble av mellom avtalene, med god mat og drikke og samtidig få anledning til å få litt faglig påfyll, sier Moe.

Når det gjelder mat og drikke blir det food trucks i et varmetelt utenfor bygget, med gode muligheter til å spise inne i loungen. Det blir god tilgang til gratis kaffe, te og fingermat gjennom hele dagen. I resepsjonen vil det være en barista-vogn, og Kulinaris serverer is.

Jannike Moe

Tone Lise Akademiet stiller som vanlig med styling av negler, bryn og vipper. Til gutta som vil freshe seg opp på håret så tilbys grooming og speed styling av På Håret.

Det legges stor vekt på tilgjengelighet, med gode parkeringsmuligheter i kjelleren og bak bygget på Fornebu. Moe har også en avtale med Mini, som stiller med fire NFC-profilerte Mini-er som tilbyr skyss til neste avtale.

Pop up i The HUB

The HUB er som vanlig fylt opp med pop up-utstillere. Både nye, spennende innslag, som undertøymerket Triumf og andre som har vært med siden senteret åpnet. Pop up-utstillerne har åpent fra lørdag 2. februar til og med onsdag 6.februar.

Bredt faglig program

Hver dag blir det anledning til å lære mer om hvordan du skal bruke sosiale mdier. Hannah Aamodt, som blant annet har hatt stor suksess med å få stor aktivitet og respons på sosiale medier for Bogart i Tønsberg, skal holde miniforedrag to ganger daglig og ellers være tilgjengelig for en-til-en-samtaler for dem som ønsker det.

På åpningsdagen, lørdag 2. februar, skal Lisbeth Larsen, fargeansvarlig i Jotun, snakke om farger og trender. Larsen har lang erfaring fra tekstilbransjen og er kjent for mange som et fyrverkeri på scenen. Det blir faglig påfyll på en underholdende måte når Larsen er i aksjon.

Mandag blir det to trendforedrag med gode innkjøpstips av Anja Gaede fra SPOTT Trends & Business. Anja er en av Danmarks ledende trendspottere og står også bak trendstoff og innkjøpsguider i Tekstilforum.

Onsdag skal Øystein Aurlien gi sine ti gode råd og god butikkdrift

Anja Gaede
Det legges stor vekt på å skape gode rammer for effektiv handel og hyggelig stemning i showrommene. Her fra Zebra Agenturer.
Powered by Labrador CMS