Jens Poulsen er meget godt fornøyd med DK Companys nye hovedkvarter i Bella Center

DK Company viste muskler

En stor snakkis blant innkjøpere – og konkurrenter - på CIFF var DK Companys massive satsing på sitt permanente showrom.

Publisert

Det danske konsernet viste virkelig muskler med sin satsing. 2700 kvadratmeter med plass til showrom til alle de 22 merkene i konsernet

og rikelig plass til lounge, bar og scene slik at de besøkende kan slappe av og hygge seg mellom møtene.

- Vi ville samle alle merker under ett tak, og vi ville gjøre det på Bella Center, hvor alle samles og hvor det er enkelt for kunder å komme til. Ikke bare under messene, men gjennom hele året. Vi kommer til å bruke våre lokaler i Bella Center hver dag også utenom messene, med egen inngang, lett tilgang og rikelig med parkeringsplasser, sier en godt fornøyd konsernsjef Jens Poulsen.

Fullt hus i DK-huset

- Tidligere brukte 20 mann to uker på å bygge våre stands på Bella Center, noe som ble revet ned igjen etter messen. Derfor ville vi gjøre en mer varig og bærekraftig løsning som samler hele konsernet. Nå har vi tegnet en kontrakt for tre år, noe både vi og Bella Center er godt fornøyd med.

- Vi har lagt stor vekt på at vi fortsatt skulle være en del av messen, selv om vi ville skape et eget univers. Det løste vi med to innganger fra messehallen, hvor de besøkende først kommer inn i en hyggelig lounge, med varme farger, tepper og gardiner slik at alle skal føle seg velkommen. Her møter man showrommene til noen av våre merker. Opp i andre etasje har vi laget en romslig lounge, med bar, scene og rikelig med plass for å kunne spise, hygge seg og føre uformelle samtaler mellom møtene. Så har hvert merke sine showrom og sine univers. Vi er meget godt fornøyd, og responsen fra de besøkende under messen har vært fantastisk, sier Poulsen, som ikke er fremmed for å lage et tilsvarende samlingspunkt for konsernet i Oslo om de finner riktig lokasjon.

Powered by Labrador CMS