Moteforum har funnet formen
- Vi har funnet en god ramme for Moteuka, med hyggelig loungestemning og faglige innslag, sier markedskoordinator i Moteforum, Hanne Lillegård.
- Det viktigste for oss er å legge til rette for at utstillere og innkjøpere får en effektiv og hyggelig moteuke, legger hun til.
Silje Pauline Killi Bjølverudi Insp står for det faglige innslaget og skal gi mer kunnskap om hvordan man best kan bruke og utnytte sosiale medier. Her blir det en-til-en-møter hvor interesserte melder seg på på forhånd.
Det blir gratis frokost hver morgen, og i tillegg kan gjestene kjøpe mat i kantinen i andre etasje i lunsjperioden, eller fra en Foodtruck ved inngangspartiet gjennom hele dagen.
På Håret tilbyr hårstyling i atriet, og Kulinaris er på plass med sin iskremdisk.
Lillegård kan fortelle at pågangen fra pop up-utstillere er stor, og at huset med få unntak er fylt opp fra første til og med femte etasje. Det er mange spennende merker og stort spenn i utvalget av utstillere på huset under Moteuka.
- Vi er så heldige også denne gangen å ha Porsche med på laget, som stiller med bil og sjåfør for å tilby transport til andre destinasjoner og showroom. Ellers er jo Skøyen en av Oslos mest sentrale plasser, og her har man både tog, buss og trikk i umiddelbar nærhet. For de som kjører egen bil er det god og rimelig parkering på småbåthavna en kort spasertur unna, forteller Hanne Lillegård.