Revolver med oppdaterte digitale showroom
I dag lanserer København-messen Revolver oppdaterte digitale showrooms med nye funksjoner.
Revolvers digitale utstillingslokaler sto klare til messen i august i fjor. COVID-19-situasjonen satte tydeligvis i gang ekstra fart på den digitale utviklingen på messen. Messens digitale utstillingslokaler ble godt mottatt av både utstillere og innkjøpere, og den nye plattformen vil i fremtiden være en fast og integrert del av Revolver-messen.
- Våre digitale showrooms er et supplement til den fysiske messen, og det vil fortsette å være slik når verden åpner seg igjen. For denne sesongen, som er en heldigital messe, gir det kjøpere en unik mulighet til å undersøke, ta kontakt og kjøpe merkevarene kuratert av Revolver. Fremover vil de digitale utstillingslokaler gir kjøperne en god mulighet til å se på merker og forberede seg før de besøker messen, sier Christian Maibom, Revolver.
De digitale utstillingslokalene er integrert med Revolvers eksisterende digitale plattform. For den nye sesongen er det jobbet enda mer med brukervennlighet, slik at kjøpere blir møtt av søkeverktøy når de lander på Revolver.dk. Her kan kundene velge etter herreklær, dameklær, pris og kategori - verktøy de kjenner fra bransjens egne nettbutikker. Hvert utstillingsmerke har sitt eget digitale showroom med blant annet følgende alternativer:
- Merker kan enkelt importere produktene sine med all informasjon til deres digitale showroom
- Digital katalog utformes raskt og enkelt til ønsket uttrykk er på plass
- Merker kan laste opp materiale direkte i deres digitale showroom
- Digital katalog kan sendes til kjøpere som “kun på invitasjon” eller gjøres offentlig tilgjengelig
- Bestilling av salgsmøter på nettet
- Lookbook, linjeark og ordreark samlet på ett sted
- Mulighet for presentasjoner med videoer og visuelt materiale til inspirasjon for kjøperne