Celine Aagaard fronter H&M

Norske Celine fronter H&Ms globale vårkampanje med en kolleksjon laget av bare bærekraftige materialer.

Publisert

H&Ms Spring Fashion kolleksjon 2019 lever opp til selskapets visjon om å lede en endring til en bærekraftig motebransje. Kolleksjonen mikser moderne og romantisk design. Alle plagg, fra blomstrete sett til luftige kjoler, er laget av bærekraftige materialer, som 100 % økologisk bomull, Tencel og resirkulert polyester. Fargepalletten består av jordiske toner, lys rosa og hvitt.

Kampanjen frontes av tretten sterke og inspirerende kvinner fra hele verden. Norske Celine Aagaard, gründer, kreativ direktør og influenser, fronter kolleksjonen i de nordiske landene. Sammen med Celine finner man også berømte ansikter som Naomie Harris og Rosario Davis i kampanjen.

- Denne kolleksjonen er et godt skritt videre mot en av våre viktigeste mål; at vi kun bruker 100 % resirkulerte eller andre bærekraftige materialer innen 2030. Bærekraft er en del av forretningsideen vår, og selv om dette krever mye arbeid og innsats gjennom hele verdikjeden, er det stort at vi nå får enda flere store globale kampanjer som understøtter vårt bærekraftige tankesett, sier Isak Roth, Global Sustainability Manager i H&M. (Pressemelding)

Powered by Labrador CMS