Fransk stilikon for Ellos

I sin høstkampanje Iconic Essentials velger Ellos å løfte frem klassiske plagg som alle kvinner trenger i garderoben sin. Kampanjen frontes av det franske stilikonet Jeanne Damas.

Publisert

Helter som kåpen, den hvite skjorten, pologenseren, den svarte buksen, skinnjakken, den lille sorte, jeansen, jakken og skjørtet kombineres med høstens leppestift. Disse tidløse plaggene vises i motens hovedstad av Jeanne Damas, som er synonym med den avslappede stilen som faller så naturlig for mange franske kvinner, og som verdsettes av den nordiske kvinnen. I kampanjefilmene som utspiller seg både i en fantastisk leilighet og rundt i Paris’ gater og torg, får plaggene hovedrollen, og gjøres levende og sensuelle med glimt i øyet av stilsikre Jeanne.

– Ellos’ Iconic Essentials passer enhver anledning. Alle garderobeikonene jeg viser i kampanjen er plagg som alltid har hatt en viktig plass i garderoben min. Ellos er et svært relevant livsstilsvaremerke for den moderne kvinnen, siden de har alt fra tidløse klær til innredning for hjemmet, sier Jeanne Damas.

E-handelsbedriften vil med høstens kampanje fokusere på plagg som utgjør en viktig del av den moderne kvinnens garderobe, ikoner som alle kvinner elsker å bruke. Når motesesongene blir mer og mer utradert, er det klassiske plagg som holder over tid som er i fokus.

Powered by Labrador CMS