Norsk og eksotisk: Herejakke i norsk ull, produsert av Elisabeth Stray Pedersen i Oslo.

Stor interesse for norsk design på Revolver

- En fantastisk messe for oss, med mange avtaler og interessante «leads» som vi skal følge opp. Norsk design oppfattes interessant og eksotisk for mange. Vi har hatt møter med en rekke internasjonale innkjøpere som ønsker å kjøpe Maud og Fram,

Publisert

Brand Manager Thomas Lidén er meget godt fornøyd med responsen Høyer-merkene Maud og Fram har fått på Revolver i København.

God stoppeffekt på standen til Maud og Fram på Revolver

- Det er tydelig at norsk design, og historien om norske polfarere er spennende og eksotisk i det internasjonale markedet. Vi har hatt møter med innkjøpere fra en rekke land, blant annet Sør-Korea, som er meget fascinert, og nettgiganten Boozt.com sier de ønsker å kjøpe merkene, sier Lidén.

- Vi har truffet godt med historien om norske polarhistorie, norsk design og komfortable naturmaterialer av høy kvalitet, fortsetter han, og viser fram det norskeste av det norske i Fram-kolleksjonen: En jakke i ren, norsk ull, produsert hos Elisabeth Stray Pedersen på Økern i Oslo.

Maud og Fram har hatt en god utvikling siden lanseringen for halvannet år siden. Maud selges i dag i 50 norske butikker, Fram i 40, og er inne i blant andre Åhlens i Sverige og Illums i Danmark. – Vi er godt fornøyd så langt, og ser et stort potensial i eksportmarkedet, sier Lidén.

Revolver har hatt godt besøk og god messestemning, og fungerer godt som internasjonal slagsplattform for skandinaviske merker. Noe som bekreftes av flere av utstillerne. ByTimo hadde hatt mange av sine internasjonale kunder på besøk, og Fredrik Lund i Kaare Lund AS, som stilte med The Product, var fornøyd.

ByTimo er godt fornøyd med Revolver

 

 

 

 

Powered by Labrador CMS