København er Holzweilers andre hjem

Danmark og København er blitt Holzweilers andre hjem. Med eget kontor og showrom, visning, utstilling, pop up og en rekke aktiviteter under den danske moteuka.

Publisert

Den danske hovedstaden – og Copenhagen Fashion Week blir en stadig viktigere arena i Holzweilers internasjonale markedsføring. Onsdag hadde Holzweiler sin sjette visning i København og vartet opp med et overbevisende show med AW 20-kolleksjonen «Our soil». Inspirert av vår villmark, vår skog og våre fjell. Et show som viste hva Holzweiler står for, og som går inn i rekken av grep som den norske familiebedriften tar for å vise at det er mer enn et motemerke, men et livsstilsbrand hvor mote, kunst og interiør mikses og som skaper engasjement.

Et flott show som ble tatt godt i mot av en stappfull sal i the Plant. Med antrekk, styling og kulisser som viste Holzweilers DNA og visjon: Inspirasjon fra og respekt for natur og norsk kultur med miljø og bærekraft som et gjennomgangstema.

I tillegg til visningen fortsetter Holzweiler samarbeidet med kunstneren Ali Gallefoss, denne gang med pop up og utstilling i interiørbutikken Paustian.

Powered by Labrador CMS