capri-collection-hedi-hangå

Capri Collection øker i Norge

- Vi har fire kolleksjoner i året, men alt leveres omgående, og kundene kan både legge inn forhåndsordre og handle fem måneder i hver sesong, sier Heidi Hangård, salgsansvarlig i Norge for svenske Capri Collection.

Publisert

Heidi Hangård tok bilen til minimessa i Tromsø for å få besøkt flest mulig butikker på turen.

Merket har fire kolleksjoner i året, med «pene hverdagsklær til gode priser» som de selv beskriver det. Målgruppen er kvinner 30+, men Hangård forteller at klærne treffer en bred gruppe, fra kvinner i 20-årene til de godt over 60. Noe som passer bra for mange butikker på mindre steder. Hangård har også mange livsstilsbutikker på kundelista. – Vi har fri sortering, uten noen form for minimumskjøp, med gode kalkyler selv om prisene ut av butikk er forholdsvis lave, sier hun.

Merket har base i Borås, grunnlagt for 20 år siden, med Sverige, Norge, Danmark og Finland som markeder. Capri Collection kom i norske butikker for første gang for tre år siden. Hangård har vært med siden starten, og er godt fornøyd med utviklingen.

Hun har base i Elverum, hvor Capri Collection også har egen butikk, og er godt dekket med forhandlere sør for Dovre. Nå satser hun ekstra for å få fotfeste i Nord-Norge. Derfor deltok hun på Minimessa i Tromsø, og kjørte bil nordover for å få besøkt flest mulig butikker på turen.

Powered by Labrador CMS