Uber-02

Lanserer høstfrakk med ”interaktivt” lommesystem

Det norske jakkemerket Uber lanserer smart frakkekolleksjon.

Publisert

Uber er inspirert av premiumbilsegmentet, hvor hver modell har sin egen personlighet samtidig som de tilhører samme familie. Foto: Uber

Det norske jakkemerket skal tilby et alternativ der tradisjonelle sportsklær eller kjedelige allværsjakker ikke passer helt inn. Uber har spesialisert seg på tekniske byjakker, og målgruppa er unge og bevisste forretningsmenn. Nå lanserer merket EX-3 Coat; en superlett frakk som skal være perfekt for kalde og våte høstdager.

Uber EX-3 Coat veier 550 gram og kommer med helt nytt lommesystem, som har fått navnet Business Inside™.

Systemet består av blant annet gjennomsiktige, ”interaktive” lommer som gjør at du ikke trenger å ta telefonen ut av lommen for å bruke berøringsskjermen. I tillegg har du plass til det du trenger av penner, visittkort, nøkler, pass, lommebok og til og med en telefon nummer 2 – Jakka har alt i alt 9 ulike innerlommer.

Uber EX-3 Coat har en vanntett og pustende membran, med dynamisk temperaturregulering.

– Ekstra isolasjon for kalde dager gjør dette til den perfekte høstfrakken for den bevisste forretningsmannen. Frakken er figursydd med full stretch, hvilket betyr at den passer perfekt til dress eller et mer uformelt antrekk, sier gründer og daglig leder Dag Even Tresselt i Uber AS.

(pressemelding)

Powered by Labrador CMS