selected-1

Selected Brands på offensiven igjen

- Endelig er vi på offensiven igjen, med nye merker som har fått fantastisk respons og som vi venter oss svært mye av, sier Roar Selbæk i Selected Brands.

Publisert

Lise Selbæk kan smile igjen etetr en tøff periode. Her med Benedicte Utzons kolleksjon

Det har vært en meget tøff tid med meget stram økonomi for Roar og Lise Selbæk etter en lengre periode med konflikt med en av de største principalene. Nå er det inngått forlik slik at saken er ute av verden, og de kan puste lettere og se fremover igjen.

- Det har vært en tøff tid, men nå er vi optimister, fordi vi har en svært spennende produktportefølje. V i har fått inn flere nye, spennende merker som vi har stor tro på, sier Roar Selbæk.

Smashed Lemon er en stor kjolekolleksjon Roar Selbæk venter seg mye av.

Smashed Lemon

- Hollandske Smashed Lemon er en stor kjolekolleksjon til oppsiktsvekkende lave priser i forhold til den høye kvaliteten. Det er hverdagskjoler, partykjoler og selskapskjoler i alle lengder, med tilbehør som jakker, sjal og bolero. Kjolene har friske farger og print, og treffer tydeligvis en nerve hos innkjøperne. De to første dagene av moteuka fikk vi 14 nye kunder. Kanskje ikke så rart, når de får en selskapskjole av god kvalitet med en butikkpris under tusenlappen med en 4-kalkyle, sier Selbæk.

Selskapet er lagerførende, slik at det er enkelt å supplere.

Benedicte Utzon

Selected Brands har også sikret seg agenturet på danske Bendicte Utzon, et velkjent og anerkjent dansk merke på curvy dame, i størrelsene 38 til 54. Sesongens kolleksjon «my little curvy love» har fått god respons hos innkjøperne.

Black

Et annet nytt merke, Black by Klaes & M og omgåendekolleksjonen Klaes & Myra`s er også noe Selbæk venter seg mye av, og som deres kunder vil føle seg seg familiær med.

I tillegg fortsetter Selected Brands med merkene Gustav, Surkana, Carmakoma og naturkolleksjonen Zilch i silke, bomull og bambus.

Powered by Labrador CMS