The Product – tidløst norsk undertøy
The Product skal være value-for-money, helårs basevarer med merkevareidentitet for begge kjønn, enkelt å jobbe med i butikk og med god kalkyle.
Fredrik Lund har fått god respons på the Product
Det er utgangspunktet for den nye kolleksjonen som Kaare Lund Agenturer har utviklet.
– Første levering er i november. Målet vårt var 50 kunder etter den første innsalgsperioden. Med den gode responsen vi har hatt hittil, har jeg stor tro på at vi når dette målet, sier en fornøyd Fredrik Lund.
Han forteller at det har vært en lang utviklingsprosess for å finne de beste materialene, riktig passform og farger, og de riktige produsentene.
Eget display fremhever produktene i butikken
Enkel og ukomplisert
- Vi ville lage en enkel og ukomplisert kolleksjon som er lett å jobbe med, som har lang levetid i butikk og som gir butikkene god fortjeneste: Boxere, t-skjorter og sokker for herre. Singlet, truse, polo, t-skjorte og sokker for dame. I fire farger: Svart, hvit, blåmelert og gråmelert. Vi har funnet fram til en materialblanding med 70 prosent bambusviskose og 30 prosent bomull, noe som gir svært behagelige og komfortable plagg. Og vi ligger på et gunstig prisnivå, eksempelvis 300 kroner for en 2-pack med boxere, med god kalkyle for butikkene.
Funksjonelle baseprodukter
- Kvaliteten, fargene og modellene vi har valgt skal være superenkle å jobbe med: Like aktuelle hele året, og ingen risiko for å få for store lagre da vi legger opp til en ren suppleringsbasert business. Vi ønsker å bygge en merkevareidentitet rundt de enkle, funksjonelle basisproduktene og vi har lagt stor vekt på forpakningene som skal se bra ut og være lette å jobbe med. I samarbeid med Bjørn Haug AS har vi også utviklet display som i tillegg til å være funksjonelle vil gi ekstra oppmerksomhet og stoppeffekt ute i butikkene. Vi har fått svært god respons fra mange typer butikker, og har blant annet fått en avtale med Høyer-butikkene, så målet om 50 kunder i første innsalgsfase er absolutt innen rekkevidde, sier Lund.
The Product - brand statement
Bye-bye design collaborations, celebrity endorsements and that inevitable fading season. Clothes should be about quality and fit. That is why we give you classics in eco-friendly, long lasting materials that look and feel really good. You don’t need another soy fat-free caramel macchiato, you need a black coffee. THE PRODUCT – Born in Oslo