Internasjonal pris til Helly Hansen

Helly Hansen gikk til topps i kategorien "Best Commerce Experience" i Adobes internasjonale prisutdeling innenfor e-handel og kundeopplevelser.

Publisert

Prisutdelingen "Adobe Experience Maker Awards" hedrer selskaper som tøyer grensene innen digitale opplevelser for å oppnå økt kundelojalitet og kommersiell vekst. Prisene ble utdelt under selskapets "Adobe Summit", Europas største konferanse om kundeopplevelser, i London 13.-16. mai.

Kriteriene for Best Commercial Experience er blant annet evne til å skape helhetlige opplevelser på tvers av salgskanaler, merkevarer og lokasjoner – og til å kutte ned tid til kjøp gjennom kompromissløs fokus på innholdskvalitet, design og personalisering. Vinneren må kunne vise hvordan gode kundeopplevelser kan utvide forretningsmodeller, øke salget og skape lojale kunder - og bruke data, maskinlæring og kunstig intellingens aktivt for å drive prediktiv handel.

Adobe viser til at Helly Hansen har oppnådd oppsiktsvekkende gode resultater, blant annet i form av vekst i antall brukere og nye besøkende – og en betydelig økning i transaksjoner og inntekter.

Med denne prisen ble Helly Hansen plassert i gjevt selskap med kjente merkevarer som Philips, Siemens og Manchester United.

Powered by Labrador CMS