byBiehl satser med pop up

Det danske smykkemerket byBiehl forsterker satsingen i Norge ved å åpne en pop-up-butikk i Steen & Strøm i november, som et svar på en raskt voksende etterspørsel etter smykkene i Norge.

Publisert

Ifølge grunnlegger Charlotte Biehl har drømmen alltid vært å skape et vellykket globalt smykkeselskap. I 2017 ble byBiehl lansert med suksess i Norge, og i dag selges byBiehl til mer enn 140 forhandlere i Norge.

- Jeg er virkelig spent på lanseringen i november i Norge. Vi har høye forventninger! Plasseringen av Steen & Strøm gjør det til det perfekte stedet å introdusere nordmennene til byBiehl-universet. I tillegg til å introdusere flere mennesker til merket byBiehl, ser vi også pop-up-butikken som et showroom, der kundene får en mulighet til å se hele kolleksjonen. I tillegg vil det også være en mulighet til å prøve på unike smykker som ikke vil bli solgt i noen annen butikk. Derfor ser vi butikken som en mulighet til å skape en unik byBiehl-opplevelse for våre norske kunder, forklarer Charlotte Biehl.

Powered by Labrador CMS