Tehya Elam er merkets nye ansikt

Designpris til Chantelle

The Salon International de la Lingerie har i år kåret CL Group (Chantelle Lingerie) til Lingerie Designer of the Year 2019, basert på deres moderne og innovative ånd gjennom en helt ny merkevareposisjonering.

Publisert

Chantelle Lingerie har tatt et dristig steg i form av en nytekning av hele deres merkevareportefølje. Porteføljen samles nå under ett overordnet, sterkt og innovativt merke, som kommuniseres designed by CL.

Som en del av denne utviklingen har Chantelle i sin 2019-kampanje arbeidet med modellen Tehya Elam, som er merkets nye ansikt.

Chantelle fortsetter å å utfordre de tradisjonelle normene og endre tradisjonelle oppfatninger av hva skjønnhet er. Chantelle ønsker at deres kampanjemodeller skal representere nåtidens mangfold blant kvinner, og å finne styrke i ulikheter. Tehya Elam kommer fra Las Vegas og er et relativt nytt ansikt i moteindustrien. Hun har allerede jobbet med store navn som Nordstrom, Everlane og Manrepeller, og hun var også en del av Rihannas mye omtalte Savage x Fenty undertøysprosjekt. (Pressemelding)

Powered by Labrador CMS