Lindex hyller kvinners ulikheter

Lindex lanserer vårens undertøyskampanje med budskapet «Elsk brystene dine. Det gjør vi.» Med kampanjen ønsker Lindex å hylle kvinners ulikheter og oppmuntre alle kvinner til å elske seg selv og brystene sine akkurat slik de er.

Publisert

- Kvinnebrystene har alltid blitt beskrevet med forskjellige symbolske metaforer – grapefrukt, sitroner, fjelltopper, meloner og mye mer. Vi mener det er på tide å ta igjen og endre måten vi ser på disse på. Vi vil, med varme og humor, vise hvordan hver kvinne eier sin egen metafor og dens betydning. Vi ønsker ganske enkelt å oppmuntre alle til å være seg selv og elske brystene sine akkurat slik de er, uavhengig av størrelse eller form, sier Linda Olsson, Head of Global Marketing i Lindex.

Lindex’ undertøyskampanje består av naturlige og fantastiske personer som identifiserer seg som kvinne. De er i forskjellige situasjoner og stadier i livet, der de på en stolt og selvsikker måte reflekterer over brystene sine og eier sine egne metaforer. Med kampanjen ønsker moteselskapet å hylle kvinners forskjeller og oppmuntre alle kvinner til å elske seg selv og brystene sine akkurat slik de er.

Powered by Labrador CMS